donderdag 16 juli 2009

Technology blog stopt

Na een klein jaar technologie nieuws te hebben gebracht ga ik stoppen met het updaten van deze weblog. Helaas is er weinig animo binnen de IT wereld op Curaçao om mee te schrijven aan een nieuwsblog over technologie en internet. Het is voor mij onmogelijk om al het nieuws te verzamelen, me er in te verdiepen en zo op een goede manier te kunnen brengen op deze weblog. Het gevolg is dat er naar mijn idee te weinig te melden is om deze weblog actief te houden.

Omdat de behoefte naar een goede nieuwsvoorziening op technologisch gebied wel lijkt te bestaan zal er wellicht in de toekomst een vervolg komen, al dan niet in samenwerking met andere (nieuws) sites.

Mocht ik persoonlijk iets te melden hebben over technologie dan zal ik dit weer als vanouds doen op mijn website, www.reichgelt.com. Een eventueel vervolg zal daar aangekondigd worden, voorlopig heb ik even andere prioriteiten. Alle vaste lezers, bedankt voor jullie interesse en alle leuke reacties die ik de afgelopen maanden heb mogen ontvangen!

3 opmerkingen:

Ronald Lieuw-Sjong zei

Hi Theo,
Je moet maar denken schrijven is niet de sterkste kant van IT'ers.
Ik heb het zelfde gevoel als jij beschrijft, het is altijd een richtingsverkeer. Alhoewel sommige personen de artikelen heel erg waarderen, maar verder zelfs geen stukken aanbieden.
Groeten
Ronald Lieuw-Sjong

Theo Reichgelt zei

Hallo Ronald, bedankt voor je reactie, stel het erg op prijs. Idd communicatie is niet het sterkste punt van een Curaçaoënaar, laat staan een IT-er. Ik had gedacht dat er wel animo zou zijn om kennis over interessante nieuwe projecten te delen maar men houdt het allemaal angstvallig voor zichzelf. De radio rubriek gaat voorlopig een keer in de maand door, maar verder even rustig aan ;-). Groeten, Theo

Jeff zei

Beste Theo, Zelf ben ik net met een Engelstalig technologie blog begonnen. Ik doe dit nu enkele dagen (ben vrij) en merk dat het behoorlijk intensief is. Maar ik heb erg veel plezier in. Is het misschien een idee om samen iets te doen? Ik houd een enorme hoeveelheid aan nieuws, fabrikanten en andere blogs en sites bij en heb dus behoorlijk wat input. Ik woon in NL maar virtuele samenwerkin lijkt me prima mogelijk.

Mijn site staat op technologynr1.blogspot.com, ik hoor graag of je interesse hebt.

Groet,

Jeff